انتقادات و بررسی فنی و مشخصاتی گوشی سامسونگ

نظر یادتون نره
•••
TSTPlan
انتقادات و بررسی فنی و مشخصاتی گوشی سامسونگ
هرسال شرکت‌های بزرگ، تمام تجربیات و نوآوری‌های‌شان را در قالب یک گوشی جدید به رخ رقبا می‌کشند. این مراسم معرفی، تبدیل به سنتی شده تا طرفداران، مشتاقانه منتظر محصول جدید شرکت محبوب‌شان بمانند.

امسال هم مثل سال‌ گذشته، سامسونگ، دو گوشی را به‌صورت هم‌زمان معرفی کرد. یکی از این گوشی‌ها معرف نسلی بود که سامسونگ ۵ سال است، تولیدش را شروع کرده. اما گوشی دیگر نماینده‌ی جدید گوشی‌هایی است که فقط سامسونگ از پس تولید آن‌ها برمی‌آید؛ گوشی‌هایی که نمایشگر‌ی با لبه‌های خمیده دارند و فقط دو سال از حضورشان در بازار می‌گذرد. از ویژگی‌های متفاوت گوشی «سامسونگ گلکسی اس۷ اج» (Samsung Galaxy S7 Edge) با سایر گوشی‌ها می‌توان به نمایشگر‌ی با لبه‌های خمیده اشاره کرد. البته سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند که هیچ‌چیز جلودارش نیست و دوربینی که با استفاده از فناوری جدیدی در کسری از ثانیه، روی سوژه فوکوس می‌کند، موارد دیگری هستند که S7 Edge را خواستنی‌تر ‌کنند. سامسونگ همه‌ی این ویژگی‌های خوب را در قابی زیبا و خوش‌تراش جمع کرده که در برابر آب هم مقاومت بالایی دارد. با دیجی‌کالا مگ در نقد و بررسی سامسونگ گلکسی S7 Edge همراه شوید.

‌تکامل یک طراحی ناقص

پیشرفت‌هایی که در طراحی S7 Edge جلب‌توجه می‌کنند، مشخص می‌کند سامسونگ با تجربه‌هایی که از طراحی S6 Edge و +S6 Edge کسب کرده، به سراغ طراحی گوشی جدیدش رفته است.

این گوشی ازنظر اندازه بین دو گوشی قبلی قرار دارد؛ همین موضوع باعث می‌شود تا در دست گرفتنش ساده‌تر شود. با اینکه S7 Edge ازنظر طراحی بهبود‌های بسیار کوچکی در مقایسه با نسل قبلی‌اش داشته است؛ اما همین بهبود‌ها با تیزبینی خاصی در طراحی به کار گرفته‌شده‌اند تا طراحی ناقص سری قبل را به بلوغ برسانند. نمایشگر تا حد ممکن به لبه‌های چپ و راست گوشی نزدیک‌تر شده‌، این امر باعث شده تا هنگام در دست گرفتن گوشی حس کنید؛ نمایشگر، خود را روی تمام قاب جلویی گوشی پهن کرده است.

قاب پشتی و جلویی با شیشه‌های ضدخش Gorilla Glass 4 پوشانده شده‌اند و محل اتصال‌‌شان با قاب اصلی گوشی، آن‌قدر ماهرانه تراش خورده‌اند که اصلا تیزی یا پستی‌وبلندی در آن‌ها مشخص نیست. همان بار اول با در دست گرفتن گوشی، احساس می‌کنید که برای جا گرفتن در دست‌های‌تان ساخته‌شده است. این حس خوب می‌تواند بابت لبه‌های منحنی روی قاب پشتی گوشی باشد که هم در دست گرفتن‌اش را ساده‌تر می‌کنند و هم کمک بزرگی برای برداشتن S7 Edge از روی سطوح صاف است. از طرفی دوربین در مقایسه با نسل قبلی به‌اندازه‌ی کمتری از قاب پشتی بیرون زده، این بیرون زدن در حدود یک میلی‌متر است و دیگر مانع قرارگیری صحیح S7 Edge روی سطوح صاف نمی‌شود. البته این مورد ربطی به بیرون زدن دوربین ندارد و دلیل اصلی آن بیشتر شدن ضخامت گوشی است. سامسونگ، از لبه‌های خمیده و ضخامت بیشتر برای جا دادن باتری بزرگ‌تری در گوشی بهره برده است.






[ بازدید : 2463 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تی اس تی پلن غیر ممکن ها را ممکن می کنید !!
تی اس تی پلن (Www.TSTPlan.Com) وزین ترین مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات سئو وبهینه سازی و طراحی وب و گرافیک می باشد .
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تي اس تي پلن است. طراحی سایت و سئو و طراحی قالب توسط : گروه فناوری اطلاعات تی اس تی پلن
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]